Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Reńskiej Wsi

Pawłowicka 1, 47-208 Reńska Wieś

 

Zapytanie OFERTOWE na świadczenie usług fizjoterapii w Klubie Seniora w Długomiłowicach w roku 2024

Reńska Wieś 4 czerwca 2024 r.

 

GOPS.26.1.2024

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na świadczenie usług fizjoterapii w Klubie Seniora w Długomiłowicach utworzonego w ramach Projektu pt. „Nie-Sami-Dzielni – rozwój usług społecznych oraz wspierających osoby niesamodzielne – III edycja” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Opolskiego na lata 2021 – 2027, Oś priorytetowa VII – Fundusze Europejskie Wspierające usługi społeczne i zdrowotne w opolskim, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

 

 

I. Zamawiający

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w  Reńskiej Wsi

ul. Pawłowicka 1

47-208 Reńska Wieś

Adres e-mail: gops@renskawies.pl

 

II. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia

  1.  Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych, zgodnie z:

- ustawą o zawodzie fizjoterapeuty z dnia 25 września 2015 r.

- rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 czerwca 2018 r. w sprawie szczegółowego wykazu czynności zawodowych fizjoterapeuty.

 

2. Określenie przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie raz w tygodniu po 1 godzinie (60 min.) grupowych zajęć fizjoterapeutycznych dla seniorów - uczestników Klubu Seniora w Długomiłowicach, ul. Główna 23

Zajęcia z fizjoterapeutą mają na celu ogólną poprawę kondycji ruchowej, zmniejszenie bądź likwidację dolegliwości bólowych, utrzymanie bądź poprawę sprawności i wydolności organizmu, minimalizowanie ryzyka upadków, wspomaganie samodzielności, zapobieganie chorobom cywilizacyjnym (otyłość, choroby układu krążenia).

3. Termin wykonania zamówienia:  czerwiec 2024r. - grudzień 2024r.

4. Rodzaj zamówienia: usługa

5. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna – umowa zlecenie

6. Obowiązki Wykonawcy usługi

- Wykonawca będzie świadczył usługi na podstawie umowy zawartej z Zamawiającym, precyzującej zakres usług, termin rozpoczęcia i zakończenia, wymiar godzin

- Wykonawca jest zobowiązany do zachowania odpowiedniej jakości i terminowości świadczonych usług

- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji świadczonych usług.

 

7.Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1.  Poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:

    a) odpis dokumentu „Prawo wykonywania zawodu fizjoterapeuty” wydanego przez Krajową Radę Fizjoterapeutów na podstawie art.24 ust.1 ustawy z dnia 25 września 2015 r o zawodzie fizjoterapeuty,

    b) odpisy posiadanych przez Wykonawcę referencji.

2. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie – załącznik nr 2 do oferty

 

8. Rozliczenie za świadczone usługi

Rozliczenie odbywa się co miesiąc na podstawie faktury oraz prowadzonej ewidencji zajęć, w której Wykonawca wpisuje ilość faktycznie wykonanych godzin.

9. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia odrębnej umowy powierzenia danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.

III. Opis sposobu przygotowania oferty

1. Oferta winna być przygotowana w formie pisemnej na Formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do oferty.

2. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.

3. Warunki formalne sporządzenia oferty:

A. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, pod rygorem nieważności w formie pisemnej.

B. Oferta i załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu wskazaną /e w dokumencie upoważniającym do reprezentacji (pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, wydruk z KRS, CEIDG, wyciąg/zaświadczenie z właściwego rejestru).

C.  Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

D. Wszelkie poprawki, skreślenia itp. naniesione w ofercie muszą być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty i opatrzone datą.

4. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej nienaruszonej kopercie.

Koperta zawierająca ofertę winna być zaadresowana w następującym sposób:

 

    Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Reńskiej Wsi

                 „ŚWIADCZENIE ZAJĘĆ FIZJOTERAPEUTYCZNYCH DLA SENIORÓW                

      UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA W DŁUGOMIŁOWICACH”     

 i zawierać adres Wykonawcy.

 

IV. Miejsce oraz termin składania ofert

1. Oferty należy składać u Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reńskiej Wsi, ul. Pawłowicka 1 w terminie do dnia 14 czerwca 2024 r.

2. Rozstrzygnięcie ofert nastąpi w termie do 5 dni roboczych i zostanie opublikowane na stronie BIP Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reńskiej Wsi.

3. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.

 

V. Opis sposobu obliczania ceny oferty

1. Wykonawca poda cenę oferty w PLN cyfrowo i słownie w formularzu ofertowym wraz z podatkiem VAT.  

2. Cena powinna być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

3. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia

4. Cena może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen.

5. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania) oraz okres realizacji (wykonania) zamówienia.

6. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną wpisaną cyfrowo i słownie za poprawną uznaje się wpisaną słownie.

7. Cena musi być wyrażona w złotych polskich.

 

VI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert

1. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

- najniższa cena za godzinę usługi zaoferowana przez oferenta – waga kryterium 100%

 

VII. Ogłoszenie wyników postępowania lub unieważnienie postępowania

1. Ogłoszenie o wyniku postępowania zostanie opublikowane na stronie BIP Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reńskiej Wsi.

2. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w przypadku:

-gdy cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą  Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,

-wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzone postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

-  nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,

- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

VIII. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Reńskiej Wsi ul. Pawłowicka 1 (dalej: GOPS w Reńskiej Wsi); Wykonawca może kontaktować się z Zamawiającym pisemnie na adres podany powyżej lub pod adresem email gops@renskawies.pl
Administrator - GOPS w Reńskiej Wsi wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pisemnie na adres Gminny  Ośrodek Pomocy Społecznej w Reńskiej Wsi ul. Pawłowicka 1, 47-208 Reńska Wieś, lub poprzez email gops@renskawies.pl 

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO   w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie zapytania ofertowego pn. ”Świadczenie usługi fizjoterapii w Klubie Seniora w Długomiłowicach”.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z działaniami przed zawarciem umowy, a konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości zawarcia umowy.

W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane  w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

Posiada Pani/Pan:

− prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

− prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

− prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

Nie przysługuje Pani/Panu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

 

Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

Osoba do kontaktu: Dorota Kazmierz – Piwowarczyk, tel. 77- 4053204, e-mail: gops@renskawies.pl

 

                                                                                               Dorota Kazmierz – Piwowarczyk

                                                                                                Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy

                                                                                                                Społecznej w Reńskiej Wsi

 

 

Załączniki:

Załącznik Nr 1 do oferty - Formularz oferty

Utworzono dnia 10.06.2024, 09:26

Załącznik nr 2 - OŚWIADCZENIE

Utworzono dnia 04.06.2024, 14:48

Informacje

Liczba wyświetleń: 155
Utworzono dnia: 04.06.2024

Historia publikacji

  • 10.06.2024 09:26, Administrator
    Dodanie załącznika: Załącznik Nr 1 do oferty - Formularz oferty
  • 10.06.2024 09:23, Administrator
    Usunięcie załącznika: Załącznik nr 1 - ZAPYTANIE OFERTOWE
  • 05.06.2024 14:13, Anna Koj
    Dodanie załącznika: Załącznik nr 1 - ZAPYTANIE OFERTOWE