Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Reńskiej Wsi

Pawłowicka 1, 47-208 Reńska Wieś

 

ZAPYTANIE OFERTOWE na świadczenie usług fizjoterapii w Klubie Senior+ w Reńskiej Wsi w roku 2022

Reńska Wieś 03.12.2021

 

GOPS.26.1.2021

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na świadczenie usług fizjoterapii w Klubie Senior+ w Reńskiej Wsi

 

 

I. Zamawiający

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w  Reńskiej Wsi
ul. Pawłowicka 1
47-208 Reńska Wieś
Adres e-mail: gops@renskawies.pl
 

II. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia

  1.  Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych, zgodnie z:
- ustawą o zawodzie fizjoterapeuty z dnia 25 września 2015 r.
- rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 czerwca 2018 r. w sprawie szczegółowego wykazu czynności zawodowych fizjoterapeuty.
 

2. Określenie przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) po 1 godzinie (60 min.) grupowych zajęć fizjoterapeutycznych dla seniorów - uczestników Klubu Senior+ w Reńskiej Wsi, ul. Raciborska 23, 47-208 Reńska Wieś.

Zajęcia z fizjoterapeutą mają na celu ogólną poprawę kondycji ruchowej, zmniejszenie bądź likwidację dolegliwości bólowych, utrzymanie bądź poprawę sprawności i wydolności organizmu, minimalizowanie ryzyka upadków, wspomaganie samodzielności, zapobieganie chorobom cywilizacyjnym (otyłość, choroby układu krążenia).

3. Termin wykonania zamówienia styczeń 2022r.- grudzień 2022r.

4. Rodzaj zamówienia: usługa

5. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna – umowa zlecenie

6. Obowiązki Wykonawcy usługi

- Wykonawca będzie świadczył usługi na podstawie umowy zawartej z Zamawiającym, precyzującej zakres usług, termin rozpoczęcia i zakończenia, wymiar godzin
- Wykonawca jest zobowiązany do zachowania odpowiedniej jakości i terminowości świadczonych usług
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji świadczonych usług.
 

7.Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1.  Poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:
    a) odpis dokumentu „Prawo wykonywania zawodu fizjoterapeuty” wydanego przez Krajową Radę Fizjoterapeutów na podstawie art.24 ust.1 ustawy z dnia 25 września 2015 r o zawodzie fizjoterapeuty,
    b) odpisy posiadanych przez Wykonawcę referencji.
2. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie – załącznik nr 2 do oferty
 

8. Rozliczenie za świadczone usługi

Rozliczenie odbywa się co miesiąc na podstawie faktury oraz prowadzonej ewidencji zajęć, w której Wykonawca wpisuje ilość faktycznie wykonanych godzin.

9. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia odrębnej umowy powierzenia danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.

III. Opis sposobu przygotowania oferty

1. Oferta winna być przygotowana w formie pisemnej na Formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do oferty.
2. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.
3. Warunki formalne sporządzenia oferty:
A. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
B. Oferta i załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu wskazaną /e w dokumencie upoważniającym do reprezentacji (pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, wydruk z KRS, CEIDG, wyciąg/zaświadczenie z właściwego rejestru).
C.  Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
D. Wszelkie poprawki, skreślenia itp. naniesione w ofercie muszą być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty i opatrzone datą.
4. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej nienaruszonej kopercie.
Koperta zawierająca ofertę winna być zaadresowana w następującym sposób:
 

    Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Reńskiej Wsi

                 „ŚWIADCZENIE ZAJĘĆ FIZJOTERAPEUTYCZNYCH DLA SENIORÓW                

      UCZESTNIKÓW KLUBU SENIOR + W REŃSKIEJ WSI”     

 i zawierać adres Wykonawcy.
 

IV. Miejsce oraz termin składania ofert

1. Oferty należy składać u Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reńskiej Wsi, ul. Pawłowicka 1 w terminie do dnia 16 grudnia 2022 r. do godz. 12.00
2. Rozstrzygnięcie ofert nastąpi w termie 5 dni roboczych i zostanie opublikowane na stronie BIP Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reńskiej Wsi oraz na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reńskiej Wsi.
3. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
 

V. Opis sposobu obliczania ceny oferty

1. Wykonawca poda cenę oferty w PLN cyfrowo i słownie w formularzu ofertowym wraz z podatkiem VAT.  
2. Cena powinna być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia
4. Cena może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen.
5. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania) oraz okres realizacji (wykonania) zamówienia.
6. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną wpisaną cyfrowo i słownie za poprawną uznaje się wpisaną słownie.
7. Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
 

VI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert

1. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- najniższa cena za godzinę usługi zaoferowana przez oferenta – waga kryterium 100%
 

VII. Ogłoszenie wyników postępowania lub unieważnienie postępowania

1. Ogłoszenie o wyniku postępowania zostanie opublikowane na stronie BIP Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reńskiej Wsi oraz na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reńskiej Wsi
2. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w przypadku:
-gdy cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą  Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
-wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzone postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
-  nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

VIII. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Reńskiej Wsi ul. Pawłowicka 1 (dalej: GOPS w Reńskiej Wsi); Wykonawca może kontaktować się z Zamawiającym pisemnie na adres podany powyżej lub pod adresem email gops@renskawies.pl
Administrator - GOPS w Reńskiej Wsi wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pisemnie na adres Gminny  Ośrodek Pomocy Społecznej w Reńskiej Wsi ul. Pawłowicka 1, 47-208 Reńska Wieś, lub poprzez email gops@renskawies.pl 
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO   w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie zapytania ofertowego pn. ”Świadczenie usługi fizjoterapii w Klubie Senior+ w Reńskiej Wsi”.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z działaniami przed zawarciem umowy, a konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości zawarcia umowy.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane  w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan:
− prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
 
Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

Osoba do kontaktu: Dorota Kazmierz – Piwowarczyk, tel. 77- 4053204, e-mail: gops@renskawies.pl

 

                                                                                                    Dorota Kazmierz – Piwowarczyk
                                                                                                Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy
                                                                                                                Społecznej w Reńskiej Wsi

 

 

Załączniki:

Formularz oferty - załącznik nr 2

Utworzono dnia 03.12.2021, 10:14

Formularz oferty - załącznik nr 1 - word

Utworzono dnia 03.12.2021, 10:13

oświadczenie - załącznik nr 2

Utworzono dnia 03.12.2021, 10:13

Oświadczenie - załącznik nr 2- word

Utworzono dnia 03.12.2021, 10:12

Informacje

Liczba wyświetleń: 288
Utworzono dnia: 03.12.2021

Historia publikacji

  • 15.12.2022 15:43, Administrator
    Edycja strony: ZAPYTANIE OFERTOWE na świadczenie usług fizjoterapii w Klubie Senior+ w Reńskiej Wsi w roku 2022
  • 15.12.2022 15:42, Administrator
    Edycja strony: ZAPYTANIE OFERTOWE na świadczenie usług fizjoterapii w Klubie Senior+ w Reńskiej Wsi na rok 2022
  • 03.12.2021 10:23, Administrator
    Edycja strony: ZAPYTANIE OFERTOWE na świadczenie usług fizjoterapii w Klubie Senior+ w Reńskiej Wsi