Zapytanie ofertowe na świadczenie usług fizjoterapii w Klubie "Senior+" w Reńskiej Wsi w roku 2025
Zadanie współfinansowane ze środków otrzymanych w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2021 – 2025
Reńska Wieś 20 grudnia 2024r.
GOPS.26.2.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
na świadczenie usług fizjoterapii w Klubie Senior+ w Reńskiej Wsi
I. Zamawiający
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Reńskiej Wsi
ul. Pawłowicka 1
47-208 Reńska Wieś
Adres e-mail: gops@renskawies.pl
II. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych, zgodnie z:
- ustawą o zawodzie fizjoterapeuty z dnia 25 września 2015 r.
- rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 czerwca 2018 r. w sprawie szczegółowego wykazu czynności zawodowych fizjoterapeuty.
2. Określenie przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) po 1 godzinie (60 min.) grupowych zajęć fizjoterapeutycznych dla seniorów - uczestników Klubu Senior+ w Reńskiej Wsi, ul. Raciborska 23, 47-208 Reńska Wieś prowadzonego w ramach wieloletniego rządowego programu „Senior+” na lata 2021 - 2025
Zajęcia z fizjoterapeutą mają na celu ogólną poprawę kondycji ruchowej, zmniejszenie bądź likwidację dolegliwości bólowych, utrzymanie bądź poprawę sprawności i wydolności organizmu, minimalizowanie ryzyka upadków, wspomaganie samodzielności, zapobieganie chorobom cywilizacyjnym (otyłość, choroby układu krążenia).
3. Termin wykonania zamówienia styczeń 2025r.- grudzień 2025r.
4. Rodzaj zamówienia: usługa
5. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna – umowa zlecenie
6. Obowiązki Wykonawcy usługi
- Wykonawca będzie świadczył usługi na podstawie umowy zawartej z Zamawiającym, precyzującej zakres usług, termin rozpoczęcia i zakończenia, wymiar godzin
- Wykonawca jest zobowiązany do zachowania odpowiedniej jakości i terminowości świadczonych usług
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji świadczonych usług.
7.Wymagane dokumenty i oświadczenia
1. Poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:
a) odpis dokumentu „Prawo wykonywania zawodu fizjoterapeuty” wydanego przez Krajową Radę Fizjoterapeutów na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 25 września 2015 r o zawodzie fizjoterapeuty,
b) odpisy posiadanych przez Wykonawcę referencji.
2. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie – załącznik nr 2 do oferty
8. Rozliczenie za świadczone usługi
Rozliczenie odbywa się co miesiąc na podstawie faktury oraz prowadzonej ewidencji zajęć, w której Wykonawca wpisuje ilość faktycznie wykonanych godzin.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia odrębnej umowy powierzenia danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.
III. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta winna być przygotowana w formie pisemnej na Formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do oferty.
2. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.
3. Warunki formalne sporządzenia oferty:
A. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
B. Oferta i załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu wskazaną /e w dokumencie upoważniającym do reprezentacji (pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, wydruk z KRS, CEIDG, wyciąg/zaświadczenie z właściwego rejestru).
C. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
D. Wszelkie poprawki, skreślenia itp. naniesione w ofercie muszą być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisania oferty i opatrzone datą.
4. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej nienaruszonej kopercie.
Koperta zawierająca ofertę winna być zaadresowana w następującym sposób:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Reńskiej Wsi
„ŚWIADCZENIE ZAJĘĆ FIZJOTERAPEUTYCZNYCH DLA SENIORÓW
UCZESTNIKÓW KLUBU SENIOR + W REŃSKIEJ WSI”
i zawierać adres Wykonawcy.
IV. Miejsce oraz termin składania ofert
1. Oferty należy składać u Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reńskiej Wsi, ul. Pawłowicka 1 w terminie do dnia 31 grudnia 2024 r.
2. Rozstrzygnięcie ofert nastąpi w termie do 5 dni roboczych i zostanie opublikowane na stronie BIP Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reńskiej Wsi.
3. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
V. Opis sposobu obliczania ceny oferty
1. Wykonawca poda cenę oferty w PLN cyfrowo i słownie w formularzu ofertowym wraz z podatkiem VAT.
2. Cena powinna być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia
4. Cena może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen.
5. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania) oraz okres realizacji (wykonania) zamówienia.
6. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną wpisaną cyfrowo i słownie za poprawną uznaje się wpisaną słownie.
7. Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
VI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert
1. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- najniższa cena za godzinę usługi zaoferowana przez oferenta – waga kryterium 100%
VII. Ogłoszenie wyników postępowania lub unieważnienie postępowania
1. Ogłoszenie o wyniku postępowania zostanie opublikowane na stronie BIP Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reńskiej Wsi.
2. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w przypadku:
-gdy cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
-wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzone postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
VIII. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Reńskiej Wsi ul. Pawłowicka 1 (dalej: GOPS w Reńskiej Wsi); Wykonawca może kontaktować się z Zamawiającym pisemnie na adres podany powyżej lub pod adresem email gops@renskawies.pl
Administrator - GOPS w Reńskiej Wsi wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pisemnie na adres Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Reńskiej Wsi ul. Pawłowicka 1, 47-208 Reńska Wieś, lub poprzez email gops@renskawies.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie zapytania ofertowego pn. ”Świadczenie usługi fizjoterapii w Klubie Senior+ w Reńskiej Wsi”.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z działaniami przed zawarciem umowy, a konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości zawarcia umowy.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan:
− prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Osoba do kontaktu: Dorota Kazmierz – Piwowarczyk, tel. 77- 4053204, e-mail: gops@renskawies.pl
Dorota Kazmierz – Piwowarczyk
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy
Społecznej w Reńskiej Wsi